نه برای فاکتورهای خونی و قند فقط
اگه تیروئید تنهاست؛ نه نمیخواد
ولی خواب خوب داشته باشید شبش حتما چون روی نتیجه تاثیر داره.
بله باید ناشتا باشید
اره من میرم ناشتا هستم
تیروئید به شخصه ناشتایی نمیخواد ولی ممکنه کنارش چیز دیگه ای بخوان ازمایش بگیرن
بله
سلام
من هر دفعه رفتم ناشتا بودم
بله باید ناشتا باشی
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.