سلام دوستان برای آزمایش تیروئید باید ناشتا باشی؟

۹ پاسخ

نه برای فاکتورهای خونی و قند فقط

اگه تیروئید تنهاست؛ نه نمیخواد
ولی خواب خوب داشته باشید شبش حتما چون روی نتیجه تاثیر داره.

بله باید ناشتا باشید

اره من میرم ناشتا هستم

تیروئید به شخصه ناشتایی نمیخواد ولی ممکنه کنارش چیز دیگه ای بخوان ازمایش بگیرن

بله

سلام
من هر دفعه رفتم ناشتا بودم

بله باید ناشتا باشی

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختری 💖 مامان دختری 💖 هفته بیستم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی