سلام حانما برای ازمایش انومالی باید ناشتا باشی؟

۶ پاسخ

آنومالی من فق سونوشو رفتم

نه عزیزم

چه ازمایشی من نداشتم این ازمایشو

منظورتون انتیه؟

انومالی که ازمایش نداشت فقط سونو بود

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان دنیز🤰💜 مامان دنیز🤰💜 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بهار خانوم مامان بهار خانوم هفته بیست‌ودوم بارداری