برای آزمایش آنومالی باید ناشتا باشی؟؟

۵ پاسخ

فکنم ازمایش خون نداره. فقط سونوگرافیه و ناشتایی نمیخواد

خیر نیازی به ناشتایی نیس

نیاز نیست

نه من امروز رفتم نیازی به ناشتا نیست
فقط آب میوه شیرین با خودت ببر

نه نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان دختری 💖 مامان دختری 💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان بهار خانوم مامان بهار خانوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی