انومالی سونوگرافی، ن نیازی ب ناشتا بودن نیست اتفاقا باید سیر باشی و مثانه ت پر باشه
انومالی سونوگرافیه باید شیرینیجات بخوری و مثانه فک کنم خالی باشه
نه قشنگ صبحانه بخور ک نینی هم بیدارباشه
ازمایشش ک ۱۶ هفتست از تایم شما گذشته ولی اگه دکترتون گفته انجام بدید نه نیاز نیست ناشتا باشید
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.