خانما برای ازمایش انومالی باید ناشتا بود؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

انومالی سونوگرافی، ن نیازی ب ناشتا بودن نیست اتفاقا باید سیر باشی و مثانه ت پر باشه

انومالی سونوگرافیه باید شیرینیجات بخوری و مثانه فک کنم خالی باشه

نه قشنگ صبحانه بخور ک نینی هم بیدارباشه

ازمایشش ک ۱۶ هفتست از تایم شما گذشته ولی اگه دکترتون گفته انجام بدید نه نیاز نیست ناشتا باشید

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختری 💖 مامان دختری 💖 هفته نوزدهم بارداری