۴ پاسخ

انومالی اصلا ازمایش نداره ک سونو داره ک اونم ناشتایی نمیخاد

اخه شنیدم میگن اول یه بار ناشتا خون میگرن بعد صبحونه میخوری دوباره خون میگیرن

نه نیازی نیس

نه ناشتا نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان بهار خانوم مامان بهار خانوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🤍nini🥰 مامان 🤍nini🥰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختری 💖 مامان دختری 💖 هفته بیستم بارداری