سلام خانما ازمایش انومالی ناشتا باید باشیم؟

۵ پاسخ

آزمایش میشه غربالگری دوم که نه ناشتا نیاز نداره

نه انومالی ربطی به ناشتا نداره

خیر ناشتا لازم نیس

انومالی مگه آزمایشه🙄

فکر نکنم مگه الان انومالی دارین شما؟

سوال های مرتبط