خانوما برا آزمایش انومالی باید ناشتا باشیم؟

۱۰ پاسخ

میشه برام توضیح بدی عزیزم🥺

آن تی داره آزمایش نیازی هم ب ناشتا نیس

ن عزیزم .

نه

به من گفت ۵ساعت

نه مهم نیست

عه انومالی ازمایش هم داره.؟؟ من فکر میکردم فقط سونو باشه

آنومالی یا انتی؟

نه نیازی نیست

ازمایش نداره که

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری