سلام خانوما یه سوال برا آزمایش انتی باید ناشتا باشیم؟

۳ پاسخ

نه عزیزم نیاز نیست ناشتا باشی یه کاکائو یا آبمیوه شیرین قبلش بخور برو سونو انجام بده بعد از سونو با جواب اون میری آزمایش

نه عزیزم

نه عزیزم.فقط باید قبل از ۲۴ ساعت از سونوت حتما آزمایش رو بدی

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری