برا سونو انومالی باید ناشتا باشیم؟

۵ پاسخ

ن باید یه ابمیوه شیرینم همراهت باشه بخوری و راه بری تا معده و مثانش پر بسه

سونو نه اتفاقا باید یه چیز شیرین بخوری تا بچه بیدار بشه

ن عزیزم فقد استرس نداشته باش و شیرینی زیاد بخور من یه آبمیوه پاکتی از این بزرگا کاملشو خوردم

نه اگه قند نداری آب میوه یا نوشابه بخور 10 دیقه قبلش و اینکه راه برو
مثانه ت هم خالی باشه

نه عزیزم اتفاقا باید خوراکی شیرین بخوری جنین بیدار باشه

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی