۶ پاسخ

سونو ازمایش ک نیس ربطی ب ناشتا بودن نداره

نه سونو ناشتایی نداره که اتفاقا کامل بخور چیز شیرینم بخور که بچه بچرخه

نه عزیزم .اتفاقا قبلش باید آبمیوه یا شکلات بخوری.چیز شیرین ک بچه تکون بخوره

نه برا من عصر بود

سلام نه عصرهم میتونی انجام بدی

نه به من گفت صبحانه کامل بخور ،یه آبمیوه انبه هم همراهت باشه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته سی‌ودوم بارداری