۶ پاسخ

برای غربالگری دوم نیاز نیست ناشتا باشی برای سونوگرافی آنومالی هم ناشتا بودن نیاز نیس اتفاقا باید چیزای شیرین بخوری تکون بخوره بچه

من ک دکترم ازمایش ننوشت🤔

اگه آزمایش نوشته باید ۱۵ هفته میدادی غربالگری دوم آزمایشش اون موقع فک کنم باشه

ن انومالی ازمایش ندارع فقط سونو

ن

مگ ازمایش دااره؟برا من ننوشت

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری