۶ پاسخ

نه نیازی نیست عزیزم

سونو ک ناشتایی نداره
برا ازمایش باید ناشتا باشی ک خب غربالگری مرحله دوم یا همون کواد هم ناشتایی نمیخاد

نه بابد بخوری

نه یه چیز شیرینم بخور

ن اتفاقا باید خوراکی شیرین بخوری بچه بیدار شه

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته سی‌وسوم بارداری