میشه یکم درمورد سونو آنومالی توضیح بدید ؟ و اینکه باید ناشتا باشیم یا نه؟

۷ پاسخ

نه نیازی نیست ناشتا باشی سونو گرافیه
ازمایش نداره
قبلش یه شربتی ابمیوه شیرین بخور فقط
نیازیم نیس مثانت پر باشه

نه من کار خاصی نکردم رفتم دکتر انجام داد نگفت هم شیرینی بخور فقط وسط هاش گفت راه برو رفتم یه موز خوردم و برگشتم

نگا باید صبحانه کامل خورده باشی و یه چیزایی شیرین هم قبله سونو بخور قبله رفتن هم حتما وقت بگیر من نمیدونستم باید وقت بگیرم رفتم برگرشتم و این که من خیلی استرس داشتم خیلی میترسیدم ولی خداروشکر همه چی خوب بود نگا کله اعضای بدنه. جنینو برسی میکنه و خیلی واضح تراز سونو نشون میده یه تجربه خیلی باحالی ریلکس باش استرش نداشته باش حالشو ببر چون خیلی خوبه

سونو انومالی اتفاقا باید یه چیز شیرینی جات بخوری که بچه تکون بخوره
سونو انومالی همه چیو بهت میگه جنسیتو چشماشو دستاش پاهاشو و ستون فقراتش

نه نیاز نیست ناشتا باشی فقط سونو آزمایش نداره

ناشتا ترجیحا نباش یچی بخور بچه بیدار شه بچرخه قشنگ مشخص شه.بعد اینکه تمام ساختار بدن بچرو میبینن قلب کلیه معده تعداد انگشتان قرنیه چشم و خیلی چیزای دیگه

نه حتما حتما قبلش شیرینی و اینا بخور و تحرک داشته باش که بچه تکون بخوره و همکاری کنه
میری مطب با خودت ابمیوه و اینا داشته باش

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا هفته سی‌ودوم بارداری