آزمایش گلوکز باید ناشتا باشی؟

۹ پاسخ

داروهایی ک میخوریم عیبی نداره برای ازمایش؟

قرص تیرویید میشه بخوری

اره عزیزم 8ساعت ناشتایی کافیه ادرارتم باید از3ساعت قبل نگه داری

اره عزیزم من الان اومدم

اره ۸ تا ۱۰ساعت

ممنون عزیزان

آره عزیزم

اره 8ساعت قبل باید چیزی نخورده باشی

ارع

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد