۵ پاسخ

تیرویید ناشتایی نداره اگر فقط تیروییده

من پرسیدم گفت ناشتایی نمیخواد بعد ازظهر بود همون موقع نمونه گرفت ازم

من اکثرا بعدازظهر ها آزمایش رفتم نیاز به ناشتایی نداره

منم پرسیدم گفتن تیروئید ناشتایی نمیخواد اما کسی که قرص لووتیروکسین میخوره رو از دکترتون بپرسین که آیا روزه ازمایش بخوریم یا نه

8 ساعت خوبه بعد بیداری نباید زیاد فعالیت داشته باشی نیم ساعت هم باید از بیداری بگذره

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وهفتم بارداری