۶ پاسخ

من ساعت ۱۲ رفته بودم گفت ناشتایی نمیخواد

وا من ازمایش تیروئید دادم. دکترم گفت نیاز ب ناشتا نداره. بعد نهار رفتم

قشنگم تیرویید اصلا ناشتایی نمیخواد من تازه عصر رفتم دادم یکی هم فردا دارم که بعد از ان تی میرم میدم که باز غروب میشه

۸ ساعت تا ۱۰ ساعت
من قبله میرفتم میگفتن باید یک ساعت از بیدار شدنت گذشته باشه
ولی تو بارداری رفتم نپ سیدن کی بیدار شدم فقط گفت ناشتا هستی

تیرویید ناشتایی مگر میخواد

۸ ساعت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو.. مامان کوچولو.. هفته بیست‌ودوم بارداری