برا آزمایش دیابت بارداری باید ناشتا باشیم؟

۴ پاسخ

اره من 10 ساعت ناشتا بودم امروز رفتم
اون شربته هم به اون بدی که بقیه میگن نیست همشو یه نفس بخوری بهتره ولی درکل مزش بد نبود حالت اب پرتقال شکری داره یکم
اگه کسی همرات باشه حوصلت سر نره هم خوبه

اره حتما

بله از ۸تا ۱۰ ساعت قبلش باید ناشتا باشید

اره

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان دختر مامان🥰 مامان دختر مامان🥰 هفته سی‌ام بارداری