سلام مامانا .آزمایش کشت ادرار باید ناشتا باشیم؟

۳ پاسخ

بهتره ک اول صبح باشه

اره به من کفت ناشتا ولی اب بخوری اشکال نداره

سلام عزیزم نه لازم نیست ولی بهتره ادرار اول صب باشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان آرش 🩵 مامان آرش 🩵 ۷ ماهگی