۶ پاسخ

آره خون والا ناشتا باشی دقیق تره گلم صبح زود برو بعدشم صبحونتو بعد آزمایش بخور اینطوری مطمئن تره

میگن ۶ ساعت کافیه. ولی دکترم بهم گفته بود ناشتا باش

اگر تیروئید تنها باشه نیازی به ناشتا بودن نیست اما اگه همراه با قند خون باشه باید ناشتا باشید، بله خون هست

اره تیرویید باید ناشتا باشی و قند خون

سلام آره عزیزم خون میگیرن نیاز به ناشتایی نداره

من ناشتامیرم ولی مسیول ازمایشگا گف لازم نیس ناشتاباشی

سوال های مرتبط

مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری