خانوما آزمایش دیابت فقط خون میگیرن ؟باید ناشتا باشم دیگه درسته؟

۷ پاسخ

بله ناشتا

اول ادرار بعد سه یا چهاربارخون گیری

آره
ببین چندمرحله هست برای من همیشه دو مرحله مینویسه دکتر
یکی قبل ناشتا
یکی دیگرم بابد صبحونه بخوری یک ساعت بعد آزمایش خون بدی

بستگی به دکترت داره
برای بیشتریا ادرار هم مینویسن.
بله باید ناشتا باشی

بله عزیزم ناشتا باید بری
تو سه مرحله باید آزمایش بدی
۲تا ۱ساعت بینش فاصله‌ست

اره باید ناشتا باشی

ن نمونه ادرار هم میخان

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان🥰 مامان دختر مامان🥰 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترام💝 مامان دخترام💝 هفته بیست‌وهفتم بارداری