۶ پاسخ

منم الان اومدم یه خون ناشتا میدی بعدش شربت میخوری
یک ساعت بعد خون میدی
دوباره یک ساعت بعدش
گفت چیز دیگه ای هم نباید بخوری

واسه من اول خون گرفتن الان .
بعدش ۳ بار دیگه ساعتای ۸‌‌.۵۰ و ۹.۵۰ و ۱۰.۵۰ باید بگیرن ازم 😑 نمیدونم چخبرهههه اخه 😑

من اول ادرار دادم بد آزمایش اولو گرفتن بدش شربته روخوردم

برا هرکی متفاوته، بستگی داره دکترت چی بنویسه
برا من اول خون، بعد شربت یه ساعت بعد خون، یه ساعت بعد خون و یه ساعت بعدم خون
بعد شربت ۳بار خون گرفت

بمن گفت ده دقه بعد شربت

اول خون میگیرن شربت میخوری ی ساعت بعد دوباره میگیرن یه ساعت بعدش بازم میگیرن

سوال های مرتبط