برا ازمایش اینکه بفهمی بارداری خب ناشتا برو..برا دومی هم که ازمایش کل مینویسه دکتر باید ناشتا از ده شب باشی.بعدی که ان تی ناشتا نمیخاد.
ولی منظورت کدوم ازمایش بود بتا یا ازمایش اولیه
اگه اولیه رو میگی اره باید ناشتا باشی
سلام ن عزیزم
نه
نیاز به ناشتایی نیست
سلام ن عزیزم هرساعتی از روز میتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.