سلام برای آزمایش بارداری باید ناشتا باشیم یا نه؟

۵ پاسخ

برا ازمایش اینکه بفهمی بارداری خب ناشتا برو..برا دومی هم که ازمایش کل مینویسه دکتر باید ناشتا از ده شب باشی.بعدی که ان تی ناشتا نمیخاد.

ولی منظورت کدوم ازمایش بود بتا یا ازمایش اولیه
اگه اولیه رو میگی اره باید ناشتا باشی

سلام ن عزیزم

نه
نیاز به ناشتایی نیست

سلام ن عزیزم هرساعتی از روز میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری