۷ پاسخ

من از دکترم پرسیدم گفت بخواد تشکیل بشه خودش میشه و هیچ چیزی تاثیری نداره.فقط فولیک اسید و ویتامین د رو بخور.
ولی خودم به و سیب و خرما و بادوم و پسته میخوردم عزیزم.

چیزایی که گفتن بخور سوره یس هم بخون خیلی موثره

سیب و به هم خیلی موثر هست
و اینکه به پخته شده بخور مثلا خورشت به الو درست کن بخور سیب و خرما و شیر روزی دولیوان کلسیم کمک می‌کنه به تشکیل قلب شیر پاستوریزه بخور

به و سیب میگن خوبه‌.اگه خام نمیتونی بخوری به رو بپز بخور

بادوم و بادوم هندي بخور خيلي خوبه شير بخور سيب قرمز و پرتقال و موز تا ميتوني هر روز ميوه بخور مخصوصا سيب قرمز ماست بخور ماهي و ميگو و اش رشته خيلي خوبه

بادام درختی سعی کن روزی ۸تا ۱۰تا بخوری
پسته ۱۰تا و گردو ۲تا

هیچی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفس ❤️ مامان نفس ❤️ ۳ ماهگی
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه‌ی‌خدا مامان معجزه‌ی‌خدا هفته سی‌ام بارداری