دوستان برا تشکیل قلب چ چیزایی مصرف کردین؟

۱۲ پاسخ

غذای اسیدی و دریایی فعلا ممنوعه نخورید اصلا. دریایی تو هفته های بالا مجاز میشه

انار
خرما
بِه
گندم بپزی مث سوپ بخوری. خیلی خوبه

استرس رو دور کن میدونم سخته
انار شنیدم خوبه .سیب خوبه

خانما من خیلی احساس سنگینی دارم و زود خسته میشم چرا؟الان از خواب بیدار شدم دیگ تحمل ندارم پایان دوسدارم فقط دراز بکشم

🥺🥺🥺🥺🥺

نداشتن اضطراب
سیب
شیر
بادوم درختی
پسته
ماهی قزل الا و سالمون
من اینارو میخوردم

ولی فقط استرس نداشته باشی از همچی مهمتره🥹

میگن انار و خرما و بادوم خوبه

میگن خرما
سیب
بادام
مغزیجات
شیر
تخم مرغ ابپز
عدسی
لبنیات

ژنتیکییه
خودش تشکیل میشه

هرچی بگی. خوردم تشکیل نشد استرس داشتم فقط

استرس نخور فقط همینن

سوال های مرتبط

مامان نفس ❤️ مامان نفس ❤️ ۳ ماهگی
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری