برا تشکیل قلب چ چیزایی خوبع بخوریم

۶ پاسخ

خرما،رب انار

بادام هندی بادام درختی خرما

اگه داروی ضد انعقادخون مثه آسپرین یا هپارین مصرف نمیکنید میتونید روزی یه قرص اومگا۳ بخورید ، زینک هم خوبه ، گردو ، خرما هم خوبه

خرماخوبه

سیب خیلی خوبه روزی یدونه، خرما

من شنیدم بادوم خرما انار
رب انار شیرین خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 مامان ꜱᴇᴘᴇʜʀ🩵🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته ششم بارداری
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی