۴ پاسخ

تو سه ماهه اول هیچی نمیتونی بخوری
چون تهوع نمیذاره

سیب بخور . خرما بخور . پرتقال بخور . میوه های تابستون . شیر بخور لبنیات پاستوریزه همه رو میتونی بخوری . خرما و سیب زیاد بخور باعث میشه قلب بچت زود تشکیل ش .

جیگر نخور . دل نخور . چ گوسفندی چ مرع از هیچ کدوم . اب هویج نخور . زعفرون نخور . زرشک نخور اینا باعث سقط میشه خدایی نکرده

تخم مرغ عسلی شل نپخته نخور
کنسرو مخصوصا تن ماهی نخور جنین حساسه هنوز

کم بخور و در وعده های بیشتر ک‌ بالا نیاری
اب هویج و‌جگر نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه‌ی‌خدا مامان معجزه‌ی‌خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس ❤️ مامان نفس ❤️ ۳ ماهگی