تو سه ماهه اول هیچی نمیتونی بخوری
چون تهوع نمیذاره
سیب بخور . خرما بخور . پرتقال بخور . میوه های تابستون . شیر بخور لبنیات پاستوریزه همه رو میتونی بخوری . خرما و سیب زیاد بخور باعث میشه قلب بچت زود تشکیل ش .
جیگر نخور . دل نخور . چ گوسفندی چ مرع از هیچ کدوم . اب هویج نخور . زعفرون نخور . زرشک نخور اینا باعث سقط میشه خدایی نکرده
تخم مرغ عسلی شل نپخته نخور
کنسرو مخصوصا تن ماهی نخور جنین حساسه هنوز
کم بخور و در وعده های بیشتر ک بالا نیاری
اب هویج وجگر نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.