۳ پاسخ

اگ قند نداری و قندت لب مرز نیست میتونی بستنی بخوری

ن بستنی مشکلی نداره عزیزم بخور

جیگر ، زعفرون ، عسل

سوال های مرتبط

مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری