خرما بادوم به میگن خوبه ک من بخاطر ویار ک داشتم هیچکدوم نتونستم بخورم
کلا میگن زیاد هم مهم نیست ک چی مصرف کنی برا تشکیل قلب
من۶هفته رفتم تشکیل شده بود
سیب با عسل
من صبح شير و سه تا خرما و بادم درختي ميخورم و سيب يكم خوردم و اب انار يه بطري خوردم
به_سیب_مغزیجات
به بخور عالیع
خرما . بادام . شیر
ولی من از همش بدم میاد
من عاشق سردیجاتم
دلم فقط سالاد شیرازی و ماست و اینچیزا میخاد🥲
انار،خرما،سیب
من شنیدم خرما خوبه مغزیجات مثل بادام درختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.