خانما برای تشکیل قلب چی خوبه بخوریم که قلب نینی تشکیل شه؟

۱۲ پاسخ

به
سیب
گلابی
خرما
خوردن روزانه بادام درختی
مغزیجات بیشتر
عدس
لوبیا سبز
خرما وموز حتماا
مرغ گوشت قرمز کم چرب
فولیک اسید

میگم توام هنوز علائم حالت تهوع و اینا شروع نشده؟
میگن حالت تهوع و استفراغ نشانه تشکیل قلبه🥲
اصلا من تا دوهفته دیگه ک برم سونو میمیرم از استرس

با اسید فولیک

عناب .به خرما.بادام

اگر حالت تهوع نداری همه چی بخور استرس هم نداشته باش

بادوم، گردو، خرما، انار، عدس، لوبیا، ماهی قزل آلا

دکتر من به یه خانمه که باردار بود گفت فقط روزی ۱۰ عدد بادام خام خوب بجوه تاثیر میزاره

به خیلی خوبه

انار
گردو
بادام
به
موز
سیب پرتقال
اینا خیلی مقویه

آجیل خرما
قرص فولیک اسید
استرس هم نداشته باش

به و سیب شنیدم که خوبه

اجیل و بیشتربادوم گوجه فرنگی خرما

سوال های مرتبط

مامان معجزه من🥲❤ مامان معجزه من🥲❤ ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی