۱۵ پاسخ

بادوم بخور

خودش تشکیل میشه
فقط حرص نخور

بیا گلم

تصویر

هیچی فقط خدابایدبخاد

بادوم ،خرما،سیب

شما ها قلب نینیتون چند هفته تشکیل شده

ریلکس باش مغزیجات
میوه جات و به

هیچکار خودش تشکیل میشه دیگه مگه برای تشکیل دست و پاش چیزی باید بخوری که برای قلبش لازم باشه؟
در کل تو بارداری چیزای مقوی بخور هله هوله و فست فود و اینا نخور همین

عزیزم نیاز نیست چیزی بخوری خودش تشکیل میشه..

نمیدونم ولی میگن خوبه

حبوبات مثا عدسی و خوراک لوبیا و اینا بخور

مارچوبه کسی خورده میگن اون خیلی خوبه

خرما مغزی جات شیر

شنیدم به و پره به هم خوبه

خرما

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته شانزدهم بارداری
مامی بچه هام مامی بچه هام قصد بارداری
مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری