برای تشکیل قلب چیکارا بکنیم و چیا بخوریم؟ 🥲

تصویر
۱۶ پاسخ

عزیزم برا سونو کیسه زرد رفتی؟

کنجد اصلا نخور حتی رو فطیر نخود میخوری آبگوشت میپزی با نخود و مرغ محلی و پرنده محلی اینارو عطار گفت منم خوردم عوضش الان از آبگوشت متنفرم

استرس برا بچه اصلا خوب نیس کنترل کن استرس تو تخم مرغ اب پز و اجیل
یادت نره قرص اسید فولیک و داروهایی که دکتر بهت بعد بارداری داده استفاده کن تاکید‌ میکنم بعد بارداری اگه دارو داده استفاده کن

انجیر و خرما زیاد بخوری خوبه

ولا‌منم نرچبخ ندارم من‌گه هیچی نخورم اصلا من سه ماه اولم همش بدون غذاست غذا نمیخورم‌کلا

واسه تغذیت حبوبات بخور. نخود و لوبیا سفید عالین. عدسی. سبزیجات زیاد بخور ک نفخ نکنی اذیت بشی.. بادوم روزی پنج شیش تا بخور. مایعات اب بخور ک عفونت ادرار نگیری. شیر ماست دوغ بخور.ولی محلی نه إن شاءالله ب سلامتی بری واسه ضربان قلب.

انار خوبه

بادام درختی سیب خیلی خوبه

فولیک اسید هم حتما بخوری

خرما
آجیل
انار

برات حمد میخونم

اول از همه توکل به خدا خوندم سوره یاسین حجرات نادعلی و بقیه سوره ها برا ارامش
نداشتن استرس که سمه
خرما .بادام.گردو.پسته‌.موز.سیب درختی.به تازه یا خشک شده.انار.(کشمش کم). انگور
اب زیاد
فولیک اسید قرصش
عدسی...

فولیک اسید بخور...
گوشت مرغ ماهی مغزیجات خرما انار سبزی بخور خرما میگن خیلی خوبه

مویز بادوم پروتین اواکادو اگه تونسی چون خیلی تلخه

فقط استرس نداشته باش ۴ مغز و خرما بخور

هیچی گلم میری اونجا بهت میگن با مثانیه پر میری داخل سنو میگیره میای بیرون لازم نیست چیزی بخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری