خانوما برای تشکیل قلب چه کارایی بکنیم یا چی بخوریم خوبه؟؟؟؟

۵ پاسخ

هیچ کاری بخاد تشکیل میشه عزیزم

هیچ‌چیز به اندازه ارامش مادر کمک نمیکنه که بچه روند‌طبیعی رشدش رو‌انجام بده فقط مضطرب نباش خوراکی هایی مثل انار که الان میتونی رب انار بخوری میتونه کمک کننده باشه‌

روزی ۱۲ تا دونه بادوم خام

وایی دقیقا سوال منه

خرما انجیر وانار بخور
سوره حمد وحجرات هم بخون

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه من🥲❤ مامان معجزه من🥲❤ ۱ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری