برای تشکیل قلب نی نیم چیا بخورم چیکارا کنم 🥺

۱۳ پاسخ

هیچ کاری عزیزم، غذاهای مفید بخور، استرس و نگرانی و گوشی رو از خودت دور کن، تو غذا خوردن اعتدال رو رعایت کن

خیلی ربطی نداره اما من یادمه خرما میخوردم و صبح به صبح ناشتا به هفتا عناب سوره توحید میخوندم سوره یاسین هم شنیدم خوبه من میخوندم
استراحت کن استرس هم اصلا نداشته باش
انشاالله دوهفته دیگه باخبر خوش بیای

بادوم و مویز خیلی عالیه

اصلا ربطی ب خورد خوراک نداره ژنتیکیه ايشالا ک قلب کوچلوش تشکیل بشه

هیچی خدا فقط باید بخواد

خرمابادام درختی تخم مرغ سیب

بادوم سیب خرما

تخم مرغ توت فرنگی گوشت بدونه چربی شیر ماست ماهی فولیک آهن کلسیم ویتامین D

اصلا ربطی ب خوراکی نداره
همش ب کیفیت نطفه بستگی داره
گرمیجات هم نری بخوری همین اول کاری🤨

پس چرا بعضی ها میگن اگه باردار باشی تو اولش خرما بخوری گرمی بچه برات نمیمونه

بادوم،خرما،شیرولبنیات وحبوبات

مویز گردو بادوم درختی خرما

استراحت خرما گلابی شیر انجیر

سوال های مرتبط

مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری