برای تشکیل قلب چیا بخورم چی خوبه؟

۱۰ پاسخ

من انار و خرما شنیدم خوبه

من شنیدم به رو تازه دم کنی بخوری

انارو خرماا

به خیلی خوبه

فولیک اسید خیلی واجب و حیلی خوبه برای تشکیل قلب

تا میتونی بخور من یک هفتس ویار گرفتم با اب زندم

به و سیب و خرما و انار و تخم مرغ آبپز و شیر و لبنیات . سمنو . گردو .بادام درختی . سوره یاسین و حجرات و قلم

انار و به و موزم خوبه

خرما اجیل سیب انار بادوم گردو

روزی دوتا خرما یه لیوان شیر کم چرب

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵 محمد صادق🩵 مامان 🩵 محمد صادق🩵 ۵ ماهگی
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وسوم بارداری