خانوما چیا خوبه بخورم برای تشکیل شدن قلب بچه

۵ پاسخ

خرما به انار بادام درختی

خرما
انار
به
سیب
شیرکم چرب
بادام درختی

به نظر من اگه بخاد تشکیل بشه خودش میشه اینقد خرما. شیر. آجیل این اون خوردم ولی تشکیل نشد هرچی دس خداس بیخیال کمتر ت گهواره بیایی واست بهتره گل.

زيتون صبحگاهی 7عدد انجیر شبانگاه 7عدد خرما روزانه 3عدد مویز 21عدد و بادام درختی 14 عدد اینا بطور کل در کل دوران بارداری توصیه شده اسفناج، انار برای تشکیل قلب خوبه اگر مشکل ضعف تخمک نداشته باشی یا اسپرم و دیوار رحم مناسب یعنی مشکل آدنومیوز نداشته باشی نگران نباش چون علت سقط اینا هست که قلب تشکیل نمیشه رحم باید خونرسانی خوبی داشته باشه اینارو که گفتم بهترین دکتر طب سنتی گفته بود من خودم سابقه سقط جنین دارم ان شاء الله که خدا قلبتو شاد کنه

انار خوبه باخرما

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان پسلم مامان پسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵 محمد صادق🩵 مامان 🩵 محمد صادق🩵 ۵ ماهگی