سلام خانما
برای تشکیل قلب چیا خوبه بخورم

۶ پاسخ

سیب
آب انار
به
خرما
مویز

بادوم درختی
گردو
مویز
توت خشک
خرما
سیب
به
موز
اسفناج
انجیر

من عناب مغزیجات ویتامین دی و فولیک اسید خوردم قربونش بشم تشکیل شده بود

خرما ، پنیر
شیر ، تخم مرغ
بادام ، سبزیجات

سیب وبه

مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 ۶ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری