سلام خانما
برای تشکیل قلب جی بخورم؟

۸ پاسخ

بیاید ایتا راهکارشو بفرستم
تو مقالس
این آیدی@resalat40

فولیک اسید

بادوم انجیر انار خرما

مغزی جات بخور جوانه اینجور چیزا

خرما
بادوم
گردو
سیب
به

سیب بخور هرروز

خرما انار ماهی قزل یا سالمون سیب
البته دکترم بهم میگفت اصلا ربطی به خورد و خوراک نداره مهم تخمک خب و ژنتیکه

بادام انجیر سیب بِه

سوال های مرتبط

مامان 🩵 محمد صادق🩵 مامان 🩵 محمد صادق🩵 ۵ ماهگی
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان پسـته🤰🏻 مامان پسـته🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری