سلام دوستان
برای تشکیل قلب باید چی بخورم

۶ پاسخ

خرما انار
اجیل
بادام
کاهو

من روزی دو تا خرما خوردم یه بارم اب انار خوردم

کاهو بادام خرما

اجیللل

چرا میگن در بارداری اونم از سه ماه کمتر نباید خرما خورد گرمه

حقیقتش تشکیل قلب به کیفیت سلول های قبل از لقاح ربط داره ولی خب توی دستورات درمانی به آجیل، کندر، سیب، به و خرما هم توصیه می کنن.. ان‌شاالله که تشکیل بشه🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نور خونمون 🐣🥹 مامان نور خونمون 🐣🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان پسـته🤰🏻 مامان پسـته🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری