خانما دوهفته دیگ باید برم برای تشکیل قلب چی بخورم خوبه؟

۷ پاسخ

من از استرس فکرکنم قلبیم تشکیل نشه

بادوم،خرما،شیر

انار عزیزم
منم دارم میخورم

پرتقال وبه هم خوبه

اناروخرما ومغزیجات و سوره یاسین هرروز بخون

انار و خرما

بادام درختی
تخم مرغ
مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری