۶ پاسخ

غذا که چیزی فایده نداره ولی ۷ هفته برو

درستش ۸ هفته باید تموم بشه

الان که تغذیه ربطی نداره بزار 8 هفتت تموم بشه راحت برو

سلام من شش هفته رفتم گفتن ساک بارداری دیده شده اما قلب تشکیل نشده و کلی هم بهم استرس وارد شد اما گفتن مجدد دو هفته دیگه باید بیای دو هفته بعد که رفتم گفتم تشکیل شده منم موافقم که یکم دیرتر بری که هم یکبار هزینه کرده باشی هم معطل نشی بخوای دو هفته بعدش باز بری

اگه میخوای بمون ۸ و ۹ هفته برو که دیگه یه بار هزینه کنی چون بعضی بچه ها دیر قلبشون تشکیل میشه میری میگه فقط کیسه زرده هست قلب رو نمی‌بینه میگه دوهفته دیگه بیا دوبار باید هزینه کنی ولی بازم در آخر خودت میدونی

من ۶ هفته رفتم البته دکترم اونموقع گفت بیا،الان خوردو‌ خوراک توی سونو اثر نداره هفته ۱۲ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری