مامان برای تشکیل قلب بچه چیا خوبه؟؟؟❤️

۱۴ پاسخ

بادوم درختی حتما بخور

سوره الرحمن بخون قلب قرآن 🥰

عزیزم تحت نظر کدوم دکترین یزد؟

سلام شما لاپراسکوپی کردین یا همین جور باردارشدین پیش کدوم دکتر

خوشحال باش فیلم قشنگ بذار ببین به هیچکس تو خانواده بجز همسرت خبر بارداری‌تو نگو
بیخیال باش و از همین اول برو دکتر و داروهاتو بگیر
اب حتما هست لیوان بخور

من فق شیر و خرما خوردم

من 25 روزه سیکلمه و الان 30 روز شده 5 روز تاخیر و گاهی صبح ها با درد پریودی بلند میشم میرم سرویس خوب میشه نمیدونم چرا اینطوریه

سیکل قاعدگیت چن روزست؟

تخم مرغ بومی خیلی خوبه

سویق گندم و جو
ازهرکدوک یه قاشق باآب قاطی کن صبحا ناشتا بخور

عزیزم کی فهمیدی بارداری و نشانه های بارداریت چی بود؟

خودش بخاد تشکیل میعش

خرما انار مربا به.
خرما روزی ۴ تا بخور
اب اناریک لیوان
زیاده روی نکنی دختر
مربا به هم عالیهههه

عناب انار

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته شانزدهم بارداری
مامی بچه هام مامی بچه هام قصد بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری