تهوع صبگاهی🤰🏻🥹

۱۳ پاسخ

ماله من که درست بود سر پسرم کم رنگ بود سر دخترم بلافاصله دو خط پر رنگ

راسته که میگن اگه بی بی چک بزنی رنگش پررنگ باشه دختره کم رنگ باشه پسره حقیقت داره

من ک هنوز فقط دل درد پریودی دارم البته با شیفا پروژسترون بهترم🤣🤣

من ۵هفته هستم حالم خیلی بده شده الان عادیه تو این هفته انقذ تهوع؟؟!!!

خوشبحالتون فقط صبحا دارین
من ۲۴ساعته حالت تهوع دارم
البته الان خیلیی کم شده

عزیزم درخواست میدی درخواستام پره میترسم گمت کنم😂

الهیی بگردم درست میشه صبر ایوب میخاد🥴😮‍💨

دیقا🤢🤮

منم 🤢🤢🤢

واقعا مزخرفه منممممم دارم

من همین الانم صبا تهوع دارم😂

وای منم 😭😭😭😭🤮🤮🤢🤢🤢🤢

وای منم 😭😭😭😭🤮🤮🤢🤢🤢🤢

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری