خانوما کیا تهوع صبگاهی داشتن اوایل نی نیتون چی بود

۷ پاسخ

مبارکه گلم تازه دیدم پیاماتو ♥️
چن هفتت الان

من تهوع صبح داشتم پسر بود

منم اوایل داشتم ولی کم بود از وقتی ماه سوم وارد شدم تقریبا دیگع نیس🫠

تهوع صب بچه دختره
منم تهوع عصر تا شب داغون میشدم دیروز رفتم سونو گف ۶۰٪پسره
مال خانواده هم اینجوری بوده تهوع صب دختر عصر و شب پسر

من دوماهه باردار بودم خبر نداشتم معده ام بعد از غذا بشدت سنگ میشد و حالم بد میشد و بویایی ام خیلی قوی

من داشتم دختر بود

سردخترم تهوع صبحگاهی داشتم
سرپسرم تهوعم ازظهربودتااخرشب
سراین یکیم همه علایمام مث پسرمه نمیدونم هنوزجنسیتش

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند روزای تلخم مامان قند روزای تلخم هفته نهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری