منم اینجور بودم ولی سرما نخورده بودم باردار بودم
تب که نه ولی لرز چرا
تب و لرز یا بخاطر مسمومیت غذایی هست یا سرماخوردگی
بعد تب و لرز هم اصلا جز علائم بارداری نشنیدم باشه شاید خدای نکرده میخوای سرما بخوری
هیچ علائمی ربطی به جنسیت نداره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.