تب و لرز اوایل بارداری کیا داشتن جنسیت نی نی چی یود؟

۵ پاسخ

منم اینجور بودم ولی سرما نخورده بودم باردار بودم

تب که نه ولی لرز چرا

تب و لرز یا بخاطر مسمومیت غذایی هست یا سرماخوردگی

بعد تب و لرز هم اصلا جز علائم بارداری نشنیدم باشه شاید خدای نکرده میخوای سرما بخوری

هیچ علائمی ربطی به جنسیت نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری