۹ پاسخ

منم داشتم حتی گاهی شدید
ازمایش دادم تیروئید بارداری گرفته بودم از وقتی قرص میخورم خیلی بهترم

من داشتم و هنوزم دارم گاهي. يهو مياد سراغم خصوصا وقتي گرسنه ام ميشه يا وقتي بيرونم هوا كمي سرده و دستشويي هم دارم

وای من دارم میلرزم

نه من تهوع ندارم فقط سردمه میلرزم وخواب آلوام

من همش سردم میشد ازمایش دادم مشکل ترویید داشتم

من انگار مریض شده بودم بدن درد دل درد معده درد تب و لرز همه رو داشتم

منم دارم خطری نباشه🙁🙁🙁🙁

بله من داشتم اما نه زیاد، احساس سرما هم همینطور

من توی تابستون بود لرززز شدید داشتم
ولی قسمتم نبود بچم بمونه برام 🥲

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری