احساس لرز در اوایل بارداری طبیعیه؟

۲۱ پاسخ

آره منم داشتم

منم همش سردمه لرز دارم

من هستم هنوز

اره منم دارم

فشارت افتاده

هوا سرده اخه منم سرما سرمامم میکنه

اره منم دچارشم🤒

بله منم داشتم

بله عزیز
منم همینجوری بودم الان یک هفته ای هسته بهتر شدم

منم داشتم تا چند هفته

منم داشتم

آره منم دست پام یخع

اره عزیزم

آره من اوایل لباس زمستونی میپوشیدم زیر دوتا پتو کولرهم خاموش بازم میلرزیدم الان برعکس شده 😅

منم سردمه

بله

بله عزیزم

اره جوراب بپوش تو خونه و لباس ضخیم

من کلا سه تا لباس میپوشم رو هم زیر پتوام همش میلرزم پس انگار همه اینطورین

اره ولی بااین حال من توخونه کلا لخت میچرخم

منم هم لرز دارم هم دست و پام یخ به خصوص شبا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری