۱۰ پاسخ

دوستم داش دختربود

من نداشتم بچم پسره

میگن از ضعف بارداریه یه بنده خدایی از نزدیکانم تا آخر بارداری داشت بچش دختر بود

من داشتم دختره، ربطی ام لکه بینی ب جنسیت نداره

منم داشتم لکه بینی از روز موعد تا ۶هفتگی.‌..یعنی میشه بچه منم پسر باشه🙏

مال من پسر بود اولش لکه بینی داشتم🫠

من سر بچه اولم داشتم پسر بود اینم داشتم اما نمیدونم چیه

من اواسطشه والا جنسیتم اول گفتن دختر حالامیگن پسر

من داشتم ولی مشخص نمیشه کدوم روزش گرفت با اولین روز پاک شدنم یا وسطهاش
برای من پسر من از روز اول پاک شدنم اقدام کردم

نمی‌دونم ولی میگن اینجوری پسر میشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد