۱۱ پاسخ

من سردخترم ترشی میخوردم میگفتن پسر ولی دختر بود

من عاشق دوغم ولی فشارمو میاره پایین پس نمیخورم🥲

من بچه اولم اینجوری بودم دختر بود
ویار نداشتم ولی خیلی می‌خوردم

من نه ترش میتونم بخورم نه شیرین از هردو بدم میاد دختره

من دوغ و لواشک احتمال پسر بهم داد

منم فقط چیزای ترش میخورم دختره

من
جنسیت پسر

دختره

من دوغ .انتی احتمال پسر داده

من ترشی و دوغ شدید میلمه ولی از جنسین نی نی فعلا بی‌خبرم 🫠

دختر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته نهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری