من 🙋♀️پسر
ربطی نداره عزیزم انشاالله هرچی دلت میخواد باشه
من بستنی و مخصوصاً خربزه
جنسیت پسر
فک نکنم ربطی داشته باشه بستنی خوب نیس خیلی هفته ای یه بار بخور قند بارداری حساسه
من پسر
دختر.
اگه دوست داری پسر باشه نیت کن اسمش و محمدبزاری
پسر هست مال من
من بستنی و کلا چیزای شیرین مثل کاکائو شیرینی و...
دختره
پسررر
از طرفی غوره با نمککک از طرفی هم بستنی
منم بستنی دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.