کیا ویار بستنی داشتن ؟ جنسیت بچه هاتون چیه ؟

۱۳ پاسخ

من 🙋‍♀️پسر

ربطی نداره عزیزم انشاالله هرچی دلت میخواد باشه

من بستنی و مخصوصاً خربزه
جنسیت پسر

فک نکنم ربطی داشته باشه بستنی خوب نیس خیلی هفته ای یه بار بخور قند بارداری حساسه

من پسر

دختر.

اگه دوست داری پسر باشه نیت کن اسمش و محمدبزاری

پسر هست مال من

من بستنی و کلا چیزای شیرین مثل کاکائو شیرینی و..‌.

دختره

پسررر

از طرفی غوره با نمککک از طرفی هم بستنی

منم بستنی دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری