۱۰ پاسخ

منم عاشق خیار گوجه 😍 جنسیت پسر

منم دوست داشتم هفته های ۸تا ۱۰ و بچم دختره ولی ربطی به ویار نداره

نون پنیر خیار گوجه دوغ هندونه

من عاشقش بودم و هستم و پسره

منم نون و پنیر خیار دوست دارم می‌چسبه ولی اصلا از این ویارا که میگن ترشی و شوری و فلان غذا ندارم جنسیت هم پسره

اکثرا پسر

من اولا خیارو گوجه میخوردم انگار لذیذترین غذای دنیا رو میخوردم احتمال پسر داده اجیمم گوجه تو حاملگیش زیاد دوس داشت پسر شدن

سلام.من که هیچی دلم نمیخواد .

از این چیزا نمیشه تشخیص داد

ربطی ندارع که

سوال های مرتبط

مامان مهرنیا مامان مهرنیا هفته نهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی